Χωριό μου Χωριουδάκι μου!!


                    That summer feeling!

Διανύουμε την πρώτη βδομάδα του Μάιου και οι θερμοκρασίες είναι αρκετά υψηλές για την εποχή. Ημέρα Τετάρτη και όλοι ανυπομονούν να έρθει το Σαββατοκύριακο, για να επισκεφτούν τις παραλίες. 
Μετά το τριήμερο της Πρωτομαγιάς, ο κόσμος ανυπομονεί για το καλοκαίρι. Και φυσικά του δίνω δίκιο, γιατί ανήκω και εγώ σε αυτή την κατηγορία. Επίσης, τόλμησα Και εγώ την πρώτη μου βουτιά και ας έμεινα παγάκι μετά, διότι η θάλασσα δεν ήταν τρομερά ζεστή. Ωστόσο, αφού βρίσκομαι στο χωριό μου και σήμερα, στους Νέους Πόρους, είπα να εκμεταλλευτώ τον ήλιο και να πιω τον καφέ μου στον "παράδεισο".
Το χωριό μου, είναι τουριστικό μέρος και είναι η πρώτη επιλογή για πολλές Βαλκανικές χώρες, αλλά και Ευρωπαϊκές. Ακόμη,δεν έχει πολλούς ανθρώπους να απολαμβάνουν τις διακοπές τους δίπλα στη θάλασσα,όμως οι πρώτοι τουρίστες έχουν κάνει την εμφάνισή τους. 
Η θερμοκρασία έχει αγγίξει τους 28°C και προσπαθεί να παραπλανήσει τον κόσμο να αφήσει τις δουλειές τους και να πάει στη παραλία. Είμαι έτοιμη να βάλω το μαγιό μου και αφεθώ στις "σειρήνες" του καιρού.


Κάθε καλοκαίρι,έχει μια ιστορία!
Κάθε καλοκαίρι κρύβει και μία ιστορία και ανυπομονούμε  να "γράψουμε" την φετινή. Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη από εμένα, δεν τη βρήκα στο ίντερνετ. Είναι από ενα beach bar κοντά στο σπίτι μου. Το οποίο, με το decor του σε ταξιδεύει, θυμίζει εξωτικά μέρη. Θα σας δώσω μονο μια φωτογραφία, διότι ξέρουμε ότι μια φωτογραφία ίσον χίλιες λέξεις.
 

Το φαγητό είναι πάντα μια καλή ιδέα!


  Τα μέρη εστίασης είναι πολλά αλλά το αγαπημένο μου είναι η Ταβέρνα Θάλαsea. Βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από τη θάλασσα και το decor του σε ωθεί να κάτσεις και να γευτείς την υπέροχη κουζίνα του μαγαζιού.
Προσωπικά κάθε φορά που το επισκέπτομαι μένω ευχαριστημένη. Μοναδικές γεύσεις, με μεγάλη ποικιλία και σε κρέατα και σε ψαρικά. Η εξυπηρέτηση είναι super και με την ευγένειά τους, σε κερδίζουν και γίνεται αυτόματα το αγαπημένο σου μαγαζί. Σας προτείνω ανεπιφύλακτα να το επισκεφτείτε.
Ας πάρουμε μια γεύση από τα πιάτα τους!



Είναι μια καλή επιλογή για τις καλοκαιρινές σας διακοπές ή για μια εξόρμηση της στιγμής. Η ομορφιά της παραλίας είναι μοναδική, τα νερά πεντακάθαρα, το μέρος μοναδικό. 

 Της Νάνσυ Ζαχοπούλου


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙΟΥ!

Ο φόβος της απόρριψης

Coco Chanel